Világklasszikusok: Foxi Maxi kalandjai (1958) - Varázslatos mesefilmek - Classic

Ki ne emlékezne erre a nagyszerű rajzfilmsorozatra, melynek főszereplője nem más mint egy kutya. A neve Foxi Maxi. És igazi kalandok várnak rá a sorozatban. Gyerekkoromban ez is a kedvencem volt, de ezt már felesleges is mondanom, hiszen e blogon megjelenő mesék, szinte majdnem mindannyian az életem részévé váltak. A mese fekete-fehéren ragadt meg bennem, ugyanis 15 éve még nem volt színes televíziónk.  És abban az időszakban nagyon sokat néztem. Természetesen a mese színes volt.

Ahogy írtam, Foxi Maxi egy kutyafigura, eredeti neve Huckleberry Hound. Senki nem gondolná, hogy 1958-ban került először a képernyőre. A sorozat tette igazán híressé a William Hanna-Joseph Barbera párost. A sorozat történetében egy néha ugyancsak idegesítő, minden lében kanál és hamisan éneklő kutya. A történetben néha mellékszereplőként megjelenik a saját mesével is rendelkező, Maci Laci és barátja Bubu. Kedvenc kutyusunknak szerelmese is van, hiszen ne feledkezzünk el Foxi Maxi daláról, mely mindig így kezdődik: "Ó, te drága Klementina". Amikor néztem a mesét régen, mindig Klementina felbukkanását vártam, de hiába... Foxi Maxi általában egy kalapban, ingben, csokornyakkendőben szerepel, de egyes történetekben ez változhat, pl. a munkahelyén megkövetelt ruházattól.

Bevallom nagyon régen láttam már, de ez annak is köszönhető, hogy egyik adón sem adják. Talán az RTL Klub-on láttam utoljára.

KÖVETKEZŐ BEJEGYZÉS A BLOGON

Kölyökklub, Jónás Ritával (1998) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varazslatosmesefilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr382334377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása