Hamarosan Pumukli cikk! - Varázslatos mesefilmek - Classic

Hamarosan Pumukli cikk!

 2018.03.30. 23:49

Üdvözlöm a blog olvasóit! 

Bő 5 évvel az utolsó cikkem után vagyunk az időben. Majdnem 6... és tanakodtam, hogy ez az egész nem lóghat csak úgy a levegőben. Mármint egy végső Pumukli cikk nélkül, ahogy azt még anno '12-ben ígértem. És hogy miért maradt az egész blogolás függőben? Az utolsó cikk óta eltelt idő alatt munkahelyet szereztem, megváltozott merőben az életem. De nem mindenben. Én ugyanaz vagyok. :) Csak már nem húszas éveim elején járok, hanem mindjárt 30 leszek. 

Ezt az egész mesefilmes blogot, és úgy kvázi az összes blogomat azért kezdtem el, hogy mégis csináljak valamit. Akkoriban még munka nélkül voltam és kellett valami amivel elfoglalhattam magam. És szerettem a meséket. Ma is szeretem őket. Mégsem jelenthetem ki teljesen, hogy jó ötlet volt függőben, mondhatni a levegőben lógva hagyni eme kis blogocskát. Ilyen méltatlanul... Szóval én megírom a Pumukli cikket, hogy azért méltón fejezzem be az egészet, mert sajnos továbbra sem lesz időm, de úgy gondoltam, akinek kedve lenne folytatni, az vegye fel velem nyugodtan a kapcsolatot, és saját stílusára folytassa tovább a mesecikkek, bemutatók írását. Komoly szándékúak jelentkezzenek a következő e-mail címen: bolong_17@freemail.hu. Admin jogosultságot nem adok, de szívesen adnék cikk írói státuszt egy komoly szándékú egyénnek. Várom a jelentkezőket!

2018-BAN A BEFEJEZŐ MESE A BLOGON

PUMUKLI 

avlktkqturbxy84ztljnmfjowmxywu3m2uxnwm0zmiwmgmwota4nthhmc5qcgvnkpudpb7nadhnaqatbc0dfm0bva.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varazslatosmesefilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr5913791790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása